A ja wymieniłam termostat na nowy Wahlera i teraz po przejechaniu zaledwie kilku kilometrów temperatura silnika wynosi 90 stopni (do tej pory ledwo do 70 stopni dochodziła) - 2.0HDI 90 km z 99 r.
Mi temperatura w okolicach 80 stopni pokazuję lecz rozmawiając z użytkownikami tych samych modeli samochodów mówili mi że już kilka lat prowadzą się tymi modelami i ta temperatura nie przeszkadza taki pomiar co zrobić 80 na fabrycznych termostatach a 90 na wymienionym, jeżeli autko sprawuję się dobrze to nie ma sensu wymieniać termostatu
mam identycznie - 2.0 16v z 98r.
OdpowiedzUsuńfajny blog,
pozdrawiam
ja też tak mam 1,8 16v z 97r.
OdpowiedzUsuńA ja wymieniłam termostat na nowy Wahlera i teraz po przejechaniu zaledwie kilku kilometrów temperatura silnika wynosi 90 stopni (do tej pory ledwo do 70 stopni dochodziła) - 2.0HDI 90 km z 99 r.
OdpowiedzUsuńMi temperatura w okolicach 80 stopni pokazuję lecz rozmawiając z użytkownikami tych samych modeli samochodów mówili mi że już kilka lat prowadzą się tymi modelami i ta temperatura nie przeszkadza taki pomiar co zrobić 80 na fabrycznych termostatach a 90 na wymienionym, jeżeli autko sprawuję się dobrze to nie ma sensu wymieniać termostatu
OdpowiedzUsuń